1. Qualsevol persona membre de Junts abans del 25 de gener de 2019 pot optar a encapçalar la llista a les eleccions municipals
2. La persona que vulgui ser cap de llista ha de contactar per e-mail ( info@juntspersantquirze.cat ) per expressar el seu interès i demanar el full de recollida d’avals.
3. L’aspirant haurà de presentar el full d’aval amb la signatura com a mínim del 10% dels membres de Junts.
4. Un membre pot donar la seva signatura per avalar a tants candidats o candidates com desitgi.
5. El termini per a la presentació d’avals davant la comissió electoral es tancarà el dimecres 6 de febrer de 2019 a les 20:00 h. A tal efecte, la seu de Junts (Av. Pau Casals 16) restarà oberta aquell dia de 19 a 20 hores.
6. L’elecció del/la cap de llista es farà en assemblea de Junts el dijous 7 de febrer de 2019 a les 20 hores a la Masia de can Feliu. Cada candidat/a disposarà de 10 minuts per explicar el seu programa. Els candidats intervindran en ordre invers a la formalització de la seva candidatura davant la comissió electoral.
7. Immediatament després de l’exposició de les candidatures es procedirà a la votació, que serà secreta i amb urna.
8. Serà proclamat/da cap de llista de Junts el/la candidat/a que obtingui major nombre de vots.
9. En cas que només hi hagi un candidat/a, aquesta persona serà proclamat/da cap de llista després d’haver exposat el seu programa i sense necessitat de votació.
10. Qualsevol dubte o reclamació referent a aquest reglament serà resolt per la comissió electoral en un termini de 2 dies hàbils des de la seva presentació.
Aquest reglament es penjarà a la web de Junts.
Sant Quirze del Vallès, 25 de gener de 2019